Štafetový třídní výlet aneb I. G na cestách

28.06.2016 20:20
Poslední úprava:

před 8 lety

Ve dnech 13. až 15. června 2016 vyrazila třída I. G na třídenní školní výlet pojatý trochu netradičně. V pondělí ráno se část studentů sešla na vlakovém nádraží ve Světlé nad Sázavou, zbytek přistoupil v Havlíčkově Brodě. Pak už jsme společně pokračovali směr Jihlava.

Naším prvním cílem byla místní rychle se rozvíjející zoologická zahrada. Všichni byli z nových atrakcí, ale i ze stávajícího „inventáře“ nadšení a zhruba po třech hodinách jsme se přesunuli do centra do Citiparku. Následoval rozchod na oběd a drobné nákupy. Následně jsem zamířili do posledního patra nákupního centra do multikina Cinestar, kde jsme viděli film Warcraft – první střet. Poté jsme již spěchali na vlak a domů.

Druhý den jsme vyrazili Posázavským pacifikem směr Ledeč n. Sázavou a dále do Chřenovic. Ubytovali jsme se v chatičkách a vrátili jsme se vlakem zpět do Ledče n. Sázavou. Dali jsme si rozchod na oběd a poté šli na 2 hodiny na bowling na místní dráhu.

Poté jsme si vyzvedli zamluvené lodičky a vyrazili jsme na vodu. Ačkoli se neustále honily mraky, vyšlo nám velmi pěkné počasí. Nepršelo, ani nebyl velký hic. Cestou jsem vyklopili pouze jednu posádku a všem se nám projížďka po Sázavě z Ledče do Chřenovic moc líbila. Večer jsme zasedli k táboráku, poslouchali kytaru a ti odvážnější i zpívali.

Druhý den jsem sbalili věci, poklidili a vyrazili zpět vlakem do Světlé nad Sázavou, kde jsme se na nádraží rozešli do svých domovů. Výlet se nám vydařil a užili jsme si ho i přes nepříznivé počasí posledního dne. Pedagogický dozor zajistil třídní Martin Kubín.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace