Vzhůru do Chřenovic

24.06.2016 11:11
Poslední úprava:

před 8 lety

Dne 6. 6. 2016 jsme se my, třída III. E, vydali na třídenní třídní výlet do Chřenovic. V pondělí ráno jsme se všichni sešli na nádraží, koupili jízdenky a hurá na výlet! Po příjezdu jsme domluvili vše potřebné a ubytovali se v chatkách. Byli jsme plni energie, a tak jsme využili tamějšího krásného hřiště. Hráli jsme volejbal, nohejbal a přehazovanou. A jelikož bylo opravdu horko, koupání v řece nebylo vůbec k zahození.

Odpoledne jsme se rozdělili na dvě skupiny a šli připravit šipkovanou. Cesta byla zapeklitá a plná překážek, ale stálo to za to! Večer už nás čekal jen zasloužený odpočinek a skvělý táborák.

Druhý den byl velmi nabitý. Čekalo nás toho opravdu hodně. Kolem desáté ráno, hned po snídani, jsme se vydali pěšky do Ledče nad Sázavou. Kolem dvanácté hodiny jsme dorazili a šli na zasloužený oběd. Po krátkém rozchodu jsme se společně vydali na prohlídku místního hradu, dokonce jsme byli i ve věži. A věděli jste, že je odtud Ledeč jako na dlani? Následoval námi tolik očekávaný bowling. Byli jsme opět rozděleni na dvě skupiny a snažili se o co nejlepší skóre. Po náročném dni jsme jeli vlakem zpátky do kempu v Chřenovicích. Před večeří druhá skupina připravila opět šipkovanou. K večeru jsme si na ohni opékali hermelíny a zpívali si. Třetí den po snídani jsme sbalili všechny věci a šli na poslední procházku Chřenovicemi. Odpoledne jsme zatlačili slzu a nastoupili do vlaku na cestu domů. Užili jsme si to.

Text: žáci třídy

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace